Indkøbskurv
0,00 DKK (0 stk.)
Kundeservice: 42 40 45 62

Reklamationsret

DIN REKLAMATIONSRET

Du har altid to års reklamationsret gældende fra den dag du har modtaget varen. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
 
Ifølge købeloven, kan du reklamere over en vare i 24 måneder. Du kan altså klage over varen, hvis du inden for to år efter købet finder fejl og mangler, som ikke skyldes slid eller uagtsomt brug. Hvis din vare går i stykker, kan du henvende dig til vores kundeservice inden for to år og bede om at få skaden udbedret. Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Købeloven opererer med en formodningsfrist, som gælder de første 6 måneder efter købet. Formodningsreglen betyder, at hvis varen går i stykker inden for de første 6 måneder efter købet, er der en formodning om, at varen var defekt fra start af. I så fald er det myappleshoes.dk | freelanceshoes.dk, der skal bevise, at du har behandlet varen forkert.
 
Medsend dit købsbevis ved reklamation.

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.
 
Varen sendes til:
 
Myappleshoes.dk | Freelanceshoes.dk
Lysagervej 24
2920 Charlottenlund

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
 
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
 
Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/ reklamation.